Carles Puigdemont (autodeterminazioaren aldekoa)…

(a) Autodeterminazio-eskubideaz

(in Mandangazale guztiok, irakur arren!)

(b) VÍDEO: El nou espot de la Generalitat que explica com votar l’1-O

http://www.elnacional.cat/ca/politica/nou-video-generalitat-referendum_191937_102.html

“Si vols decidir democràticament el futur de Catalunya, vota en el referèndum d’autodeterminació de l’1 d’octubre”.

Tartekoa

(c) Bilboko manifestazioa mandangaren alde: 32.000 pertsona

http://www.naiz.eus/eu/actualidad/noticia/20170916/una-manifestacion-recorre-las-calles-de-bilbo-en-respaldo-al-referendum-catalan

Gehigarria:

(d) Hamaika (10+1) urte eta gero hau…

…versus J.J. Ibarretxe jauna (mandagaren aldekoa)

(e) J..J. Ibarretxe-ren Cargar con el PNV hasta el abismo, heredar un legado imposibke. in M. A. Iglesias (2009) Memorias de Euskadi, Aguilar, (1055-1091orr,):

…. No hay ningún ciudadano, que se muestre contrario a profundizar en el autogobierno de nuestra sociedad (…) por tanto debemos incorporar el derecho a decidir del pueblo vasco y el ejercicio a decidir como un elemento adicional del espacio del autogobierno. (…) (1066 or.)

… Nosotros no hablamos de referéndum sino de consulta. Las diferencias entre ambos términos no hay más que buscarlas en la propia Constitución española: referéndum tiene que tener una autorización y tiene vincuación jurídica, mientras que la consulta de carácter autonómico, de carácter local, no tiene vinculación política y, por tanto no tiene el requisito del artículo 149 de la Consttucón. (…) (1073 or.)

Urkullu ha dicho que el PNV nunca estará en la ilegaidad y que, si el Tribunal Constitucional no autoriza la consulta, el PNV lo aceptará y ya está, no hay nada más que decir.. (…) Me parece magífica la reflexión de Urkullu. Es una proclama que ha estado en el corazón y que está en el corazón del PNV y la comparto completamente, sin reservas. (…) … es perfectamente posible un acuerdo para convivir entre Euskadi y España en el siglo XXI (…) (1074 or.)

Gehigarriak:

(f) Mandangaren banderaduna: Ibarretxe jauna

(g) J. J. Ibarretxe eta A. Mas jaunak

(h) Joseluis-ek abisatu zigun, 2006an: Erabakitzeko eskubideaz

(i) Atzo, gaur eta geroago

Bai, atzo mendian egon nintzen Enkarterrin, ez mandangaren aldeko Bilboko agerraldian.

Bai, gaur ere mendira joango naiz, San Migeleko Ziardamendira, Felix Arbulu Bilbao gudaria 1936ko irailaren 25an hil zuteneko mendira, Elgoibarreko udalak Ziardamendin eroritako gudariei egingo dien omenaldian (Felix Arbulu Bilbao eta Felix Arbulu Bilbao eta Ziardamendi) parte hartzeko.

Bai, geroago Bartzelonan egongo naiz autodeterminazio-erreferendumaren gauzatzea ikuskatzeko, ikuskari gisa.

Bai, geroxeago Bartzelonara joango naiz Warren Mosler-i entzutera, zeina ICEC-EHren bidez etortzea lortu baita (ICEC-Euskal Herria eta Warren Mosler eta Vocale Europe delakotik ICEC-Euskal Herria delakora)

Ez, ez naiz batere mandangazalea, ezta izango ere!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude